28 November 2010

U špic

whowhatwear

4 comments:

  1. te Olivia P. pointy cipelice
    skinuli su u Bershki
    skoro ih nisam danas pokupila
    ali dovoljno puta sam ponovila, jelena ne treba ti to. ne treba. jelena ne treba ti to. ostav' to jelena.
    upalilo je. iako obozavam shpic cipelice (ove ovako diskretne onaj proshli trend sa preeduuugim shpicevima bio mi je odvratan)

    ReplyDelete
  2. U pravu si za ovaj kraci model u spic i meni je on mnogo lepsi i nekako klasika za sva vremena. Mene spasava sto u Zari , Berski i co. radnjama nemaju 35 broj obuce, pa ne mogu da kupujem sve sto mi se svidi, sto me na srecu ogranicava. Mada ako su ti udobne, nije da te nagovaram Jelena, al life is too short da ne bi kupila jos jedne cipele!

    ReplyDelete
  3. Thanks fоr finally writing about > "U �pic" < Liked it!

    My web page - οnlinеdаtingpromoсoԁes.
    com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...