31 October 2010

Umeće shoppinga-Outleti

Da li posećujete outlete? Ja da, volela bih i češće, ali je ovako dovoljno, jer ne verujem da bi kartica izdržala odlaske. Samo čekam kada će (kartica) jednog dan da vrisne i pobegne od mene. A da znate da to ne bi bilo loše jer bi ja ovu moju green rado da zamenim za gold. Avaj puste želje, nego da se ja vratim na temu. Ceo koncept outlet radnji ili bolje rečeno mini outlet gradova je da je odeća, obuća, nakit, kućni aparati, nameštaj i ostala čuda, cele godine snižena za nekih 30-70%. I sad vi meni recite da ti outleti ne valjaju, meni je tamo kao da je Božić cele godine. Sve te stvari stižu tamo iz radnji gde nisu prodate i preživele su sva sniženja. Samo treba imati sreće i naleteti na nešto što baš vama treba ili ne treba, ali je vaš broj, a cena mu je odlična. Iako deluje da će te tamo naći glupe stvari koje niko nije hteo, grdno se varate. Moje iskustvo govori da je upravo najviše basic odeće, fenomenalnog veša i kupaćih kostima, kao i obuće kod koje jedino treba stvarno imati sreće da ima vaš broj, ili kao što mi žene često radimo, dva broja tamo-vamo od vašeg stvarnog broja (ja recimo nosim broj obuće 35, ali kupujem sve od 35-38, da se nađe). Veoma dobar izbor je i tašni, kaiševa, satova i nakita. Takođe postoje i multibrend parfimerije sa svim, sniženim, kozmetičkim čudima. Dajem vas sada predloge za neke outlete koji su blizu ili relativno blizu nas, pa možete napraviti mini vikend trip do njih ili za one malo dalje sesti u neki low cost,  pa uz obilazak grada ubaciti i shopping.
Premier Outlet Center , pored Budimpešte, Mađarska.
Palmanova Outlet, pored Trsta, Italija.
Serravalle, blizu Đenove, Italija.
The Mall, blizu Firence, Italija.
Castel Romano, Rim, Italija.
Fox town, blizu Lugana, Švajcarska-odnosno nekih 50 km udaljen od Milana, Italija.
Free port outlet, izvan Lisabona, Portugal-najveći je u Evropi, posećujem ga za par dana, pa pišem utiske.
Chic Outlet shopping, ovaj outlet poseduje lanac svojih franšiza po Evropi, pa ga ima u Londonu, Dablinu, Parizu, Madridu, Barseloni, Milanu, Briselu, Frankfurtu i Minhenu.

Ovo je lista samo nekih koje sam lično posetila ili sam dobila preporuke da su vredni posete. Ako vas ova priča zainteresuje pogledajte ovde, tu je spisak još nekih outleta, razvrstanih po zemljama u kojima se nalaze.

1 comment:

  1. Pozdrav,
    Jesi li bila skoro u Pesti u Premieru? Kakva je ponuda?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...