28 October 2010

Boja meseca - plava

Nikada nisam volela plavu, ni svetlo, ni tirkiz, ni teget. Nekako mi  te boje nisu dovoljno tamne da je budu crna, ni dovoljno tople kao ljubičasta, i stalno je toj plavoj nešto falilo. To su oduvek bile boje moje mame. Ona obožava sve te nijanse od sky blue pa sve do najtamijih nijansi. Međutim prošle godine sam slučajno dobila na poklon košulju sa teget prugama i pošto nisam imala sa čime da je kombinujem kupih neke plave stvari. I skapirah da se osećam u njima odlično ( inače ja boje delim, na to kako se osećam u njima), da mi je teget baš nekako za dan, i osećam se baš elegantno i kada se taj dan produži u noć, i kada je leto i kada je zima. I fenomenalno izgleda uz moj ten i boju kose, ma onako, baš mi paše... Sad mi se toliko sviđa da mi je pola ormana plavo, sve kad otvorim viri navy, viri ona royal blue, pa i ona,kako je ja zovem, šerpa plava...mada pojma nemam kakva je to šerpa plava, moja mama je oduvek imala samo srebrne šerpe.
I još malo plave da vas inspiriše...
Reem Acra

Accesorize

Versace

Louis Vuttion

Opi

Guess


P.S. Tašnu iz posta sam kupila, šal sam takođe našla sličan u hm, lak definitivno imam sličan...samo fali još par sitinica!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...