28 October 2010

Latest obsession:jewelry

Volim nakit kao i većina žena, međutim imam neke momente kada ga ne nosim uopšte ili kada sva šljaštim. Posle pomame celoga sveta za charm narukvicama, nabavih ih i ja, i to ne jednu, nego nekoliko. Ali ono što mi u poslednje vreme zaokuplja pažnju je Nomination i koliko ja vidim nije uopšte tooooliko popularan, što mene posebno oduševljava. Jako mi se svidja koncept narukvica koje se slažu, dokupljuju u nekim specijalnim ili ne tako specijalnim prilikama.
Nakit je od hiruškog čelika,a same kockice od zlata, sa dodacima polu-dragog kamenja, cirkona ili dijamanta. Cene i nisu toliko strašne, jer idu od 20e po kockici pa do...I tako je mene jednog dana moj dragi obradovao sa starter narukvicom i 5 kockica na njoj, mojim imenom, srcem i malim psom.
Imam ideju da ovu narukvicu dopunim ličnim elementima kao horoskopski znak, neki bitni brojevi itd. A drugu da počnem sa gradovima sveta, pa treću u samo određenoj boji... U svakom slučaju dobra ideja i divan poklon...Inače da li sam rekla da ima preko 500 kockica od kojih mozete praviti svoju narukvicu. 
Add caption
A ovaj broj narukvica je moj cilj, pa da ih sve zajedno nosim!
 
Add caption
U Beogradu se može naći u zlatari Stefanović, zlatari Papić, zlatari Aurelia...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...