28 October 2010

Kiša, kiša ne može mi ništa



Meni se sve nekako dešava na jesen, valjda je zato i toliko volim. Na jesen mi je rođendan, volim i hladno vreme...a tek gumene čizme. I zato mi je drago što ovaj blog počinjem baš sada, u jesen i pred jedno divno putovanje. Ne znam dal više volim da putujem ili smišljam kombinacije odeće za tu destinaciju. Nekako nije mi gušt ako se ne radujem unapred, pa tako zamišljam hipotetičke situacije i mesta na kojima ću biti i kako tada treba da izgledam. Za par dana posećujem Portugal, Lisabon tačnije i već danima kombinujem u glavi i nikako da se uklopim u onih 20 kg, po osobi, pa to ti je. Već vidim sebe na Komercijalnom trgu, u nekom bež-braon ili na obali mora za koju sam planirala navy look, sa puno teget i bele, na diiiiiiiivnih 20 stepeni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...