27 October 2010

Travel tips

U prethodnom, i svom prvom-jedinom postu na svetu, sam najavila skorašnje putovanje. Sve je to postalo savršeno lako kada sam naučila da se pakujem, iako sam u početku grozničavo trpala sve i svašta, da se nađe, vukla kofere i smeškala se carinicima kada mere težinu kofera. 
So, here are my tips:
Ručni prtljag: Što veća tašna (čitaj ceger), koja će do dolaska nositi sve sitnice, a u povratku se može koristiti kao produžetak veeelikog kofera, jer u ručnom prtljagu se može nositi do 8kg, što uopšte nije malo. Pored maramica, žvakica, ogledala i ostalih potrepština, nikako ne zaboravite časopis ili knjigu, ili u mom slučaju oba u više komada. Mada časopise više ne nosim domaće, nego kupujem gde se nađem, pa tako dolazim u situaciju da čitam španski Vog ili grčki Officiel, koliko razumem bolje me ne pitajte, važno je da ima slika,a odmor je odmor i za glavu.
Veeeliki kofer: Imam taktiku da ponesem samo odeću u jednoj do dve palete boja, tako da ne planiram po pricipu, koji ću dan šta nositi, nego po sistemu da se svaka stvar u koferu slaže sa gotovo svakom. Trenerke i patike, koja inače nosim u kućnoj varijanti, nikada ne nosim na put, jer mislim da u njima izgledam šljampavo i da mi samo zauzimaju mesto, jer je u svakom slučaju bolje biti overdressed nego underdressed. Ovo su saveti za neko jesenje putovanje, gde je moja omiljena neutralna paleta bele, bež i braon dominira, potpuno druga pravila važe za zimska ili letnja putovanja, pa podela da li idem na planinu ili obilazim grad, ali o tome kad dodje vreme. Obavezno ponesem i nekoliko šalova i marama, pogotovo onih ogromnih, jer mogu u trenutku da promene izgled. Šminku svedem na minimum boja, ali zato ponesem rajfove i ukrase za kosu, jer ako mi kosa baš taj dan ne sluša uvek imam malu pomoć. Od obuće obavezno poneti nešto udobno, u mom slučaju ravne čizme 2x i cipele sa štiklom. Nakit i ostale dodatke ponesem samo one koji odgovaraju već pomenutoj paleti. Možda je nekome ovako dosadno, ali meni uspeva da se ne nerviram, jer sam kao Vaga užasno neodlučna .Napravim detaljan plan puta vezano za hotel (ovo u nekom drugom postu, jer već godinama putujem samostalno bez agencija, pa će biti saveta kako naći ono što vama treba na određenoj destinaciji), za atrakcije koje ne treba propustiti, restorane (o da, restorani, meni je hrana i novi ukusi na putovanju, jedan od osnovih pokretača),shopping mall-ove, koje treba videti, proverim da li je tu fotoaparat, pasoš i krećem. A u ostalom, ako nešto zaboravim, kupiću tamo negde...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...